11/27/13

Camping @ Morro Bay

Viime viikonlopun vietin siis Morro Bayssä sellasella camp-alueella, mihin mentiin trailerin kanssa ja me pystytettii sen lisäks pihalle 3 telttaa, vaikka vaan yks oli vissiin sallittu hehhe. Meitä oli mun ja mun hostien lisäks mun kaveri Abby, host grandma ja papa ja hostien softball kavereita. Skipattiin koulu torstaina ja perjantaina, mut silti saavuttiin vasta aika myöhään torstai-iltana perille, kun meillä jostain syystä meni noin kolmen tunnin matkaan yli kaksinkertanen aika. :D
morrobay 082morrobay 083morrobay 084morrobay 119morrobay 086morrobay 089morrobay 099morrobay 133morrobay 147
Perjantaina hypättiin pyörien selkään Abbyn kanssa. Pyöräiltiin ympäri Morro Baytä ihan kaikkialla. Käytiin asumisalueilla, rannalla ja kans keskustassa nopeesti vaan pyörähtämässä. Toi iso kivi mikä noissa kuvissa näkyy on Morro Rock ja Morro Bay on tunnettu tosta kivestä. Saatiin kans Abbyn kaa ihan tuntemattomilt kommenttei ku molemmat oli ei mitenkää tarkotuksena heittäny päälle pinkit lökärit ja siniset hupparit. Sää ei todellakaa ollu hirveen lämmin niinku kuvista näkyy, joten ei valitettavasti päästy uimaan. No jäipähän viel syitä mennä rannalle uudestaan!
morrobay 107
Kyllä mua hieman huvitti käveleskellä 20 asteessa rantahiekalla uggeissa. :D Mä muutun jenkimmäks joka päivä haha.
morrobay 169morrobay 175morrobay 189
Seuraavana päivänä eli lauantaina mentiin Abbyn kanssa shoppailemaan ja sieltä lähtikin aika hyvin mukana kaikkea hehehe... Illalla käytiin vähän kuvailemassa rantaa illalla, mut valitettavasti mun kamera ei oikee riittäny ton kauneuden ikuistamiseen oikeen kunnolla.
morrobay 208
Vikana yönä jätin mun kameran telttaan ja näinhän siinä sitte kävi... Me nukuttiin siis teltassa Abbyn kaa ja ekana päivänä nukuttiin ilman patjaa ja huhhuh kun oli kylmä ja eämukavaa nukkua! Kaheksi vikaks yöksi haettiin sit ihan suosiolla ilmapatja.
morrobay 219morrobay 229morrobay 239morrobay 256morrobay 258
Sunnuntai aamuna käytiin vielä nopeasti koko perheen voimin jopa koirienki kanssa vielä rannalla vikaa kertaa. Harmitti kyllä, kun oli ihana auringonpaiste ja lämmin sää just sinä päivänä kun me lähettiin. Ekassa kuvassa näkyy host grandman ja papan pikku pentu Kylie, jonka ne löys tieltä jonne joku oli hylänny sen. Oon yrittäny saada siitä miljoona kuvaa, mut koskaan ei onnstu nii tää oli paras yritys haha. Musta koira, joka näkyy tuolla vedessa on Oscar, meiän perheen mies.
morrobay 285morrobay 282morrobay 299morrobay 301
Kotimatkalla eka pysähdys oli tällaseen naköala/pysähdys paikkaan tai miks tota oikeen vois kutsuukkaan. Oli kyl tosi upeet näkymät!
morrobay 334morrobay 323
Toka pysähdys oli James Deanin muistomerkki. James Dean oli näyttelijä, joka näytteli vissiin vaan kolmessa leffassa, mut siitä tuli ihan superkuuluisa jo niiden avulla. Me ajettiin ohi sen paikan, missä se kuoli, mikä on kyllä aika pelottavaa ajatella!
morrobay 336morrobay 339
Tässä parit kuvat vielä kotimatkalta.Tossa ekassa näkyy vähä tota traileria! Sunnuntai illan vietin sitten tekemällä läksyjä. Oltiin todellaki tän pitkän viikonlopun aikana joka ilta nuotiolla ja juteltiin ja tehtiin smoreja, joten pääsin toteuttamaan yhden must do-jutun mun listalta haha. En malta oottaa, että pääsen uuestaan rannikolle. Huomas heti, kuinka ilma ja luontoki muuttuu, kun astu ulos autosta. Bakersfieldissä on tosi huono ilma ja kesäsin tulee ihan hirveen kuuma, joten puut muuttu tosi vihreiks ku pääs lähemmäs rannikkoa. Mut älkää käsittäkö väärin, on Bakersfieldki aika mahtava paikka!

Tää oli kyllä ehdottomasti yks parhaista viikonlopuista täällä! :) Matkan sanat oli hashtag ja yolo, kun satuttiin Abbyn kanssa ekana päivänä puhumaan hashtageista ja yolo nyt vaan sattuu kuulumaan meiän sanavarastoon haha. Eipä mulla tällä kertaa muuta. Vihdoinki sain valmiiksi kunnon postauksen! Tänään alko thanksgiving loma ja huomenna pääsen viettämään mun ekaa thansgivingiä, jeejee!!