7/16/13

Bucketlist ainakin jossain määrin

Fiilikset lähtöä kohtaan on noussut viime postauksesta tosi paljon! Ajattelin muiden postausideoiden puutteessa sitten toteuttaa tällasen, jonka pystyn tekemään kännykällä eli bucketlistin ens vuodesta. Kyseessä siis juttuja, joita haluaisin tehdä ton reilun kymmenen kuukauden aikana, jonka vietän jenkeissä. Sori jo etukäteen tän postauksen asettelusta. Aika karmeen näkönen, mutta phonella en parempaan pystyny.
Nämä toiveet käyvät toteen heti mun vaihdon alussa, koska Explorius järjestää Soft Landing Campin Nykissä. Jee!!

Eikai tota jenkkien pääkaupungissa käyntiä tartte hirveesti selitellä, mut route 66:den(?) ajaminen on mulle jostain syystä sellane must do-juttu. En suostu lähtemään jenkeistä ennen ku se on tehty haha.

Mä oon aina halunnu victoria's secretiltä sellasen oloasun eli lökärit ja hupparin, joten ne tulee varmaa olemaan mun ekat ostokset. Jenkkifudistaki haluisin päästä kattoo, koska tykkään penkkiurheilusta. Kans NHL-pelin haluisin nähä!

Prom on tietysti yks high school kulttuurin tunnetumpia juttuja ja haluisin päästä ite mukaan sinne! Ja toi campfirella vaahtokarkkien paisto on jotenki nii jenkkiä.

Haluaisin enkkua puhua täydellisesti sillon ku jenkeistä tuun himaan ja ois iha mahtavaa päästä mukaan graduationiin! Tai ainaki nähdä se.

Nyt meni kliseiseksi, sori siitä! :D Kuitenki vaihtoon lähtö on itsessään mun unelmien seuraamista. Haluun, ja uskon, että tuun oppimaan arvostaa kaikkia elämän pikkujuttuja. Tuntuu, että otan kaiken liian itsestäänselvänä.

Viimeiseksi sitten kaksi tärkeintä asiaa, mitä haluaisin mun vuodelta: uudet ystävät ja onnellisuus. Tiedän, että vaikka omistaisin vaikka kuinka monta victoria's secretin hupparia tai pääsisin ajamaan route 66:tta(?) kuinka monta kertaa tahansa, ei vuodesta tuu hyvä, jos en saa ainuttakaan ystävää. Se tässä lähdössä varmaan pelottaa eniten, että jos jäänkin yksin.

Yritän luoda mahdollisimman vähän odotuksia vaihtoo kohtaan, koska mulla on taipumus luoda kunnon odotukset ja sitten pettyä. Lähden sillä asenteella, että tästä vuodesta voi tulla mun elämän kamalin tai ihanin ja suurimmilta osin vaikutan siihen itse. Jännittää ja odotan niin innolla lähtöä, varsinkin kun Suomessa lämpöasteita on tällä hetkellä 10. Tsekatkaa Bakersfieldin sää!

(Kuvanotto hetkellä kello oli siellä 02:42 eli siks siel on noin "kylmä". Kelpaa kyllä lähtee tonne lämpöön, jos täällä Suomessa jatkuu tällaset kelit.)

No comments:

Post a Comment

Followers