7/30/13

Sekamelskapostaus


kokiporukkasaarajamä oonajamäjaoona
Tästä tulee nyt vähän sekava postaus, sori jo etukäteen hehe! Käytiin sunnuntaina juhlistamassa Oonan synttäreitä Amarillossa ja nää kuvat on sieltä. Oli tosi kiva pukeutua vähän hienommin ja nauttia vaan kavereiden seurasta.
läxiäiset 022läxiäiset 023läxiäiset 042läxiäiset 044
Tässä parit kuvat mun läksiäislahjoista. Sain jotain 6-7 fazerin maitosuklaalevyä, Angry birds-pyyhkeen, -kakun ja karkkia, jenkkipurkkaa, salmiakkia ja lakua, miljoonia kuvia ja vaikka mitä muutakin. Huono puoli on se, että mun matkalaukku on 22 kiloa, ja maksimi on 23... Toivottavasti saan noi tungettua käsimatkatavaroihin. Pidin siis eilen illalla läksiäiset, ja oli ihan nähä kaikkia vielä ennen kerran lähtöä. Tajusin, kuinka onnekas oon, ku mulla on noin ihania ystäviä! Tulee kyllä tosi kova ikävä. Sori tästä läksiäiskuva saldosta, ei otettu yhtäkään kuvaa, mutta ei se periaatteessa haittaa mua, oli sen verran meikit levinny hehhe.
läxiäiset 037
Ostin ittelleni koulurepun. Ainakin tää varmaan erottuu sieltä jenkkien reppujen joukosta.
läxiäiset 054
Ja tässä mun  tuliaiset mun perheelle: purkkaa, karkkia, suklaata, salmiakkia, muumikäsipyyhkeet jokaiselle, suomi-uimalätsät lapsille, suomi-plektrat hostisälle, lelut jokaiselle koiralle, suomi-paita hostäidille, afrikan tähti-peli, saippuoita tuoksuina terva ja tyrni, poro-jääkaappimagneetti, kaks suomi-kirjaa (toinen kertoo suomalaisista ja toinen suomen luonnosta), puolukka ja mustikka marmeladia ja vielä ruisnappeja, mut ne ei oo kuvassa. Suomen lippu on mulle ittelleni. :)
 
Mä lähen siis huomenna! Ihan hullua. Muistan, kun suunnittelin näitä vikoja päiviä suomessa, ja nyt ne on jo mennyt ohi. Tuntuu, että siitä on ikuisuus, kun koulut loppui, mutta silti myös siltä, että tää kesä on menny liian nopeesti. On nää vaihtarin fiilikset ristiriitaisia. :D Odotan niin innolla huomista, kun tähän aikaan oon Lontoossa venaamassa jatkolentoa koht Nykiä. Palailen joko jenkeistä, tai sitten huomenna Heathrowlta, kun joudutaan venaamaan siellä yhdeksän tuntia! Tää on siis vika postaus suomesta, iik!

ps. Mulla alkaa koulu 19. elokuuta, joten mulla on pari viikkoa lomailua jenkeissä ennen koulun alkua. Me lähetään hostien kanssa käymään vuorilla ja rannalla ekalla viikolla, joten saa nähä millon pääsen postailemaa, jossen sieltä Lontoosta postaa. :)

4 comments:

  1. hyvää matkaa:)

    ReplyDelete
  2. Huippu hauskaa vuotta sulle! <3 Yritetään ehtii vaik skypettää joku päivä ! :) Tulee ikävä...:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos samoin ja tulee kans ikävä! <3 Joo pitää skypetellä sit ku ollaa molemmat jenkeissä;)

      Delete

Followers