9/11/13

First month in Bakersfield through my phone

1. Aamupala murot 2. Tää slushee makso 89 senttii!! Kuitenki heti lunchin jälkee ku vielä joku 80 prossaa tätä jäljel nii kaadoin sen english luokan lattialle hahha 3. Kyllä yoga pantsit on housut 4. How I met your mother♥
1. Innokas läksyntekijä 2. Päivän naurut 3. Molly♥ 4. Tää kuva on täs vaa ku piti saada neljä kuvaa kollaasiin mutta kyseessä mun videopostauksen lataaminen vimeoon hahha
1. Eka peanut and jelly sandwich! 2. Mua ärsyttää ku en pysty saamaa sitä tunnelmaa mikä tääl on iltasin captured kuvaan 3. Sain sipulirenkaan mun ranskisten kaa bk:sta :D 4. Mun uudet rakkauslenkkarit
1. Suomii!! 2. Hyvä yritys 3. Jenkki sairaala, joka näyttää enemmä joltai hotellilt 4. Eka taco bell!
1. Oscarin lagaus haha 2. Ihanaa ku tääl mis mä asun on palmui!♥3. Sammi♥ 4. Vähä asuinaluetta
1. Näitä kuvia löyty monta hehe 2. Maalattuja rapuja oli myynnissä meiän mallilla 3. Pienet jutut jaksaa vieläki ihmetyttää mua 4. Rakastan iltoja täällä niin paljon
1. BHS Drillers huppari ja pipo ostettu! 2. Yks kauneimmista auringonlaskuista mitä oon nähny 3. Costco eli ruoka kauppa vähä isommas koossa 4. After senior pictures
1.&2. Senior sunrise 3. Jee ruotsi 4. Kiana ja Emma♥
1. Tennis car wash 2. Tennis courts 3. Lisää senior sunrisee 4. Algebra 2 on parasta ja hieman helppoa haha!!
1. Ennen feshman orientationii melkee kuukaus sitte 2. Jamba Juice♥ 3. Salilla mis mä käyn on tällaset omat pienet kopit jos haluu vaihtaa vaatteet hehhe 4. Ekat precal läksyt. Huh onneks en oo enää tuolla :D

Tää on puhelimella tosi nopeesti väsätty postaus, joten teksti on sitä luokkaa ja nää kuvat oon vaa jotain turhia mun puhelimen kätköistä, mut kelasin, et voishan näitäki julkaista tänne blogiin. Eilen mulla oli early out ja ei tennistä ja tänää late start, joten mulla on ollu tähän asti tosi chilli kouluviikko. Tänään oli 9/11, jonka uhreja kunnioitettiin ekan periodin aikana pienellä muistotilaisuudella ja espanjan tunnin jälkeen katottiin youtubesta memorial-videoita ja tulo kyllä kyyneleet silmiin. Ihan kauheeta, et toi on oikeesti tapahtunu. Viikonlopuksi on kaikkee kivaa luvassa. Perjantaina mennään kattomaan football gamee ja lauantaina vihdoinkin kattomaan We're the Millers ja muutenki hengailemaan Kianan kanssa. Eipä mulla muuta. Hyvää yötä kaikille jenkkeihin ja hyvää päivää Suomeen!! :)

No comments:

Post a Comment

Followers