9/23/13

Just a little sick

Sori, etten oo postannut ja aiemmat postauksetki on ollu tommosia kamalia niinku tääki tosin taitaa olla. On vaan ollu kiire ja sitten, kun ois löytyny aikaa postailla, niin ei oo jaksaminen riittäny. Muutenki kuvia en oo hirveesti otellu, nii ei sitä postattavaakaan oo hirveesti löytyny. Arki kuluu aika normi kaavalla, et herätys soi joka päivä viimeistään 6:15, sitten kouluun, treeneihin ja lopulta kotiin tekemään läksyt ja nukkumaan yleensä meen yleensä jo ennen kymmentä, koska väsyttää jo niin paljon.

Vaikka toi arki saattaaki kuulostaa aika tylsältä, ei se sitä anakaan vielä ole. Esim. football gamet ja tän viikon perjantain retki LAhin fashion-ryhmän kanssa tekee arjesta mukavampaa! Valitettavasti tolle perjantai-päivälle mulla ois ollu just vaikka mitä kivaa suunnitelmissa, jotka nyt jää toteuttamatta, nimittäin masquerade party ja home football game. Ja kyllä mä rakastan tätä arkee täällä. Mä tykkään mennä kouluun (tai no en tykkää siitä 6.15 herätyksestä, mut muuten) ja ootan aina seuraavaa koulupäivää innolla. Kuitenki koko ajan tutustuu uusiin ihmisiin ja niihin ketä tuntee niin tutustuu paremmin.

Yksi asia, mikä mun on ihan pakko mainita tähän postaukseen on se, että mä tapasin meiän koulussa tytön, joka osaa puhua ruotsia! Kyseessä ei oo siis vaihtari. vaan jenkki, jonka äiti on ruotsalainen. Tuntu niin ihanan kotoisalta puhua ruotsia, vaikka en sitä hirveen hyvin osaakkaan puhua. Tää tyttö oli ihan innoissaan, et tajusin mitä se sano ja oli viel ite käynykki Suomessa risteilyllä, mikä on iha sika siistiä löytää semmonen ihminen täältä maailman toiselta puolelta. Vaikka itseasiassa oon mä toisenki, joka on käyny Suomessa, löytäny! Nimittäis puoliksi liettualaisen tytön mun tennisjoukkueesta, joka on Liettuaan lentäessä vaihtanu konetta Suomessa, mut ei kyllä oo lentokenttää pidemmälle mennyt haha.

Tällä hetkellä istun mun sängyssä, mitä oon tehny jo koko päivän. Eilen (eli sunnuntaina) aamulla kävin ekaa kertaa kirkossa, joka ei kyllä vastannu mun käsitystä kirkosta ollenkaan. Vaikka en ite kuulu kirkkoon, tykkäsin paljon tosta tilaisuudesta, koska siellä oli hyvää musaa ja hyvä puhuja (en muista miksi sitä kutsutaan). Tän jälkeen, kun tultiin himaan, mua alko sattua päähän ja päätin ottaa lääkettä ja nukahinki sitte saman tien. Vietin koko päivän sängyssä ja oli hirveen heikko olo, joten tänää aamulla päätin, että jätän vielä ainaki tän päivän välii ja en mee kouluu, vaikka kyllä mä varmaan särkylääkkeitä ottamalla oisinki pärjänny. Tänäänki oon vaan ollut sängyn pohjalla koko ajan.

Kun oon nyt kolme päivää vaan istunu kotona, kun viikonlopun suunnitelmatki kavereiden kanssa peruuntu, on ollu hirveen yksinäinen olo. Mulla ei oo oikeestaan yhtään energiaa mihinkään, mut alkaa jo ahdistaa vaan kotona istuminen, joten huomenna varmaan uhmaan mun oloa (miten tän voi sanoa?) ja otan vaan pari painkilleriä mukaan ja meen kouluun. Nyt alkaa kuitenkin pää kipeytymään tästä ruudun tuojottamisesta, joten palaillaan myöhemmin! Mä taidan nyt ottaa päivän kolmannet päikkärit haha.
ps. Sori jos tää postaus on sekava ja kamala!
sick 034sick 042

2 comments:

  1. Ooi voin tuntea sunne ilon edesnruotsia puhuvasta ihmisestä! Selvis viikonloppuna että naapuri on asunu ssuomessasuomalaisen miehensä kaa voi herranjestas mikä ilo oli puhua suomee ees sen vähän mitä se pysty muistamaa. Ja voi kun olisin onnellinen tosta herätyksestä.. me lähetää kouluun jo 6.20 joka ikinen aamu, ja alotin taas rautakuurin niin joudun vähän pelaamaan sen kanssa joten herään 4.45 joka aamu D:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eikä vähänkö ihana sattuma! Huhhuh nyt oon kyl tyytyväinen tosta omasta herätyksestä! :D

      Delete

Followers