6/16/13

And that's who I am

Moikka! Tää mun blogi oli alunperin tarkotettu siihen, että perhe ja kaverit voi seuraa mun vuotta ja fiiliksiä sitä ennen, mutta kiva huomata, että myös muita on eksynyt mun blogiin. :) Ajattelin siis vähän esitellä itteeni And that's who I am-kuvien avulla. Voisin ens kerralla kirjotella ehkä vähän viisumihaastattelusta, kunhan saan eka jotain kuvitusta siihen, kun en tykkää tehä pelkkiä tekstipostauksia.

andthatswhoiam1
andthatswhoiam2
andthatswhoiam3
andthatswhoiam4
andthatswhoiam5

1 comment:

  1. Toi sun paikka on ihan mahatva, paljon onnee sen johdosta!:) Ite oon kans syksyllä lähdössä, mutta ei oo viel hajuakaan minne oon menossa. Toisottavasti sulle tulee huippu vuosi. Ja ihanan värinen toi matkalaukku, kentällä varmasti löytää helposti omansa;D Kirjotan kaverini kans blogia, käy ihmeessä kurkkamassa.

    http://oonasanni-in-usa.blogspot.fi

    ReplyDelete

Followers