6/19/13

Getting ready

42 päivää lähtöön, viisumi tuli eilen postissa, matkalaukut ostettu ja huomenna lähdetään juhlimaan keskikesää. Vaikka tuntuu että lähtö on lähellä, on se vielä kuitenkin tuskaisen kaukana. Puoltoista kuukautta on liikaa. Huonot ilmat ei ainakaan paranna tätä matkakuumetta. Voisinko jo lähtee!?
018
Molemmat mun laukuista löyty perusmarketeista. Toi kunnon iso vihree matkalaukku löyty Prismasta. Se on ainakin tarpeeks iso nimittäin 125l kokonen. Toi pikkunen lentolaukku löyty sitten K-citymarketista haha. Mulla ei ollu yhtään tarpeeksi isoja matkalaukkuja aikaisemmin, joten nää jotenki symboloi mun lähtöä, kun nää seisoo tossa mun huoneen lattialla.
024
Sain viisumihaastattelussa Aspect Foundationin Handbookin. Tässä kerrottiin kulttuurishokista, ikävästä ja koulusta aika perusteellisesti. Joitain asioita en ollut edes tajunnut miettiä, joten hyvä juttu Aspectilta, että niiltä sai tommosen. Vaikka saattaahan olla, että muiltakin vastaanottavilta järjestöiltä saa heh :D Tän kirjasen lukeminen vaan lisäs mun lähtöhalua (kai sen noinki voi sanoo).
028
Mulla on nyt lähdöstä aika hyvät fiilikset. Tuntuu. että oon valmis lähtemään. Vaikka kesälomaa ei ookkaan kulunu hirveen pitkään, oon ehtiny nähä kavereita ja ottaa ilon irti tästä ajasta. Uinnin SM-kisoihin lähetään tasan kahen viikon päästä. Ne tulee olemaan mun 10-vuotisen kilpauintiuran vikat kisat, ja oon niin surullinen! Tuntuu hullulta, kun yks suuri osa mun elämästä tulee loppumaan. No tarkotuksena on ottaa noista kisoista kaikki irti. Okei nyt lopetän tän synkistelyn. Vaikka toi viikonloppu tulee olemaan varmaan vähän surullinen, oon enemmänkin odottavin ja innokkain fiiliksin. Tekis mieli kääntää kelloo (puoltoista kuukautta) eteenpäin :)

4 comments:

  1. Toi sun paikka mihin meet on ihan huikee, onnee siitä ihan kauheesti!:) Ite tässä vielä odottelen perhettä/sijotustietoja aika malttamattomasti. Toivottavasti sulle tulee upee vuosi. Kirjotan mun kaverin kanssa myös blogia, käyhän kurkkaamassa:)

    http://oonasanni-in-usa.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo oli se aika yllätys, kun sain noi sijotustiedot, että noin upeeseen paikkaan pääsen viettää mun vuotta :) Kyllä ne tiedot sieltä tulee ja hyvää vuotta sullekkin! Itse asiassa luen tota teiän blogia jo :)

      Delete
  2. Tuntuu että kaikki muut on jo saanu sijoitustiedot paitsi minä :D Mutta kyllähä ne sieltä tulee joku päivä kun vähiten oottaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii sä voit viel nauttii siitä, et voit oikeesti päästä lähtee iha minne vaan koko jenkeis :)

      Delete

Followers