8/14/13

Candy Crush addiction

jejejje 001
Mun eka Jamba Juice ikinä! Oli niin hyvää et tuun varmaa juomaa noit smoothieit joka päivä tän vuoden aikana!!
Mun postaustahti on nyt ollu aika hyvä, kun on ollu aika paljon aikaa vaan chillailla himassa. Katotaan miten käy ku koulu alkaa. :) Tänään käytiin (taas) koululla siskon kanssa. Vietiin mun tennispaperit sinne ja pääsen alottaa tenniksen huomenna kello 8 aamulla. Tennistä en oo siis harrastanu yhtää ennen. Mitä nyt koulussa oon joskus liikkatunnilla sitä pelaillu. Jännittää siis vähän mennä, mutta kuulemma taso tossa koulun joukkueessa on aika huono, joten hyvä mulle! Kiva kans päästä tapaan vielä lisää ihmisiä koulusta ennen koulujen alkua. Ja last but not least oon koukussa Candy Crushiin. Siitä toi otsikko haha. Eipä mulla oikeen muuta, ku täällä menee oikeen hyvin ja tuntuu et osaan olla jo ihan rento ja oma itteni mun perheen kannsa. Oon niin super ilonen siitä! Sellaset hetket, kuten siskon hiusten letittäminen tai perheen yhteinen telkkarin katselu (laatuaikaa perheen kanssa haha) tekee täällä olosta ihanaa. En haluis olla missään muualla. Alhaalla kuvia mun ja hostsiskon huoneesta ja mun jätti kokonen kännykkä. :)
jejejje 004jejejje 006jejejje 009jejejje 012

9 comments:

  1. Kerro sun kännyst, mikä liittymä, mistä ostit, Paljon makso? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mun perheellä oli ylimääränen kännykkä joten mä sain sen :) Ne hoiti kans liittymän, joka maksaa 50 dollarii kuukaudessa ja siin on puheaikaa, tekstareit ja dataa aika paljo :)

      Delete
    2. Nii ja toi liittymä on verizon!

      Delete
  2. asut sä yksin? millon sä tuut sieltä ja mistä päin oot ? Siis suomesta:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. En ihan tajunnu sun kommenttii mut vastaan parhaani mukaan:D En asu yksin täällä enkä Suomessa. Täältä himaan tuun vissiin kesäkuun puol välis. Ja Suomessa asun Espoossa.

      Delete
  3. Heii sanni rakas mul on hirvee ikävä <3 t rillufani

    ReplyDelete
  4. miss you! <3

    mylifeinohio-krista.blogspot.com

    ReplyDelete

Followers